poniedziałek, 8 września 2014

Hello! Kuku-rydza!


Gdy portal Hello Zdrowie zaprasza do współpracy – pewne jest, że owoc kulinarnych zmagań będzie pyszny i zdrowy. Żaden tam boczek, czy cukier puder. Tutaj bilans, jakby nie liczyć – musi wyjść na plus. Na duży plus!
Tematem przewodnim schyłku lata stała się kukurydza.
Jestem pewna, że wśród Czytelników bloga znajdzie się niejeden fan tego najsłynniejszego „złota Ameryki”. :)
Jeśli macie ochotę poznać kilka ciekawych faktów na jej temat, a do tego rozgrzać się (uwaga zachwalam! ) przy przepysznej, szybkiej w wykonaniu, jednogarnkowej potrawie, którą miałam okazję zaproponować, przygotować i oczywiście uwiecznić – koniecznie zajrzyjcie TUTAJ (klik!).
W imieniu swoim i Hello Zdrowie, zapraszam serdecznie do lektury, licząc na to, że w trakcie zgłodniejecie i pobiegniecie do kuchni przygotować coś smacznego z kukurydzą w roli głównej! :) 
 

6 komentarzy:

  1. Małgosiu, kolorowo i smakowicie na (oczywiście) extra fotkach!
    A ja mam pytanko... jakie mięsko (jednak) dodałabyś do tego gdyby ktoś baaardzo poprosił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robercie, jeśli chodzi o curry na mleczku kokosowym, to ja osobiście najbardziej lubię z kurzymi cyckami, lub krewetkami. Tutaj dałabym cycki. :) Ale Ty bardziej jesteś mięsny, niż ja, więc na pewno coś fajnego wymyślisz. :)

      Usuń
    2. Mięsko owszem... ale krewetki !
      Dzięki ! :)

      Usuń
  2. Zobaczyłam wczoraj to curry i się zakochałam... Sprawdziłam składniki i hmmm wszystko oprócz pasty curry i mleczka kokosowego, na szczęście w Lidlu tydzień azjatycki wiec curry już dziś będziemy jeść na obiad :)
    p.s. w Lidlu znalazłam coś takiego http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&id=20590 i to: http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&id=20620 -które z nich to czerwona pasta curry? Uprzejmie proszę o podesłanie linka jak wygląda prawdziwa pasta curry jeśli to co kupiłam nie jest właściwie ;)

    Pozdrawiam i dziękuję za przepis i inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię nie tylko przepisy ale i cały portal HelloZdrowie. Fajnie, że Twoje przepisy tez tam są :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. :) Jestem winna Ci informację: blog jest moderowany, spamowi i pyskówkom mówimy stop. We wszystkich innych sprawach zapraszam. :)