czwartek, 14 maja 2009

Bloggerki w czerwcowym numerze “Twojego Stylu” :)



Moi drodzy, jest mi niezwykle miło (ach! jak bardzo!) donieść informację, że dane mi było zagościć na krótką chwilę na łamach czerwcowego numeru “Twojego Stylu”. Przyjemniej tym bardziej, że stanęłam u boku znanych, lubianych i niezwykle popularnych kulinarnych bloggerek: Komarki (Every Cake You Bake), Patrycji (Trufla), AgusiH (Moja kuchania nad Atlantykiem), Kasi (Gotuję bo lubię), Bey (Moja Kuchnia) i mniej mi znanej pani Danuty (Leśny Zakątek). :)
Artykuł “Blogi smak”, to jakże smaczna prezentacja naszych wiosennych propozycji kulinarnych. :) Powiadam Wam: jest przepysznie! :)
Dla mnie – to wielkie wyróżnienie, za które ogromnie dziękuję. :)




EDIT:
Odpowiadając na pytanie postawione w komentarzach: przepis na sałatkę ze świeżych listków szpinaku i truskawek, która została zaprezentowana na łamach Twojego Stylu - znajdziecie w archiwum mojego bloga - dokładnie tutaj. :)

38 komentarzy:

  1. Malgosia ja tam sie wcale nie dziwie :) Gratuluje serdecznie! Tylko czemu tak malo sie na tym zdjeciu usmiechasz co? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgoś moje serdeczne gratulacje! Cieszę się bardzo, bardzo, bardzo! A ja znam tę panią ze zdjęcia!:))) Znam panią z gazety! Ależ mi fajnie !:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez nie jestem zdziwiona tylko sie ciesze niemilosiernie i... szkoda, ze ten numer twojego stylu zobacze dopiero jak zawitam w polsce, bo poki co kupic go nie moge... :-((
    a przepis na salatke juz znamy? czy nam go teraz podasz? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z calego serca gratuluje. To naprawde duzy zaszczyt znalezc sie w takiej gazecie i z cala pewnoscia moge stwierdzić ze zasłużony ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje kochana! :*
    Ciesze sie, ze sie cieszysz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie zobaczyć fajne dziewczyny i fajne przepisy :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Malgosiu gratuluje :)
    nie moge sie doczekac az do mnie dotrze kopia TS :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Malgosiu gratuluje Ci z calego serca. Zasluzylas na takie wyroznienie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu,

    Bardzo miło było Cię zobaczyć w pełnej krasie i w tak miłych okolicznościach:)
    (to wielka frajda, prawda?)
    Gratuluję raz jeszcze i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. wooooooooow-gratuluje serdecznie,brawo!!!!! :))))
    musze poprosic kogos,zeby mi kupil TS w Polsce :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, bo uważam, że to bardzo fajne, zasłużone, no miłe. :-))) Sama nie raz myślałam, iż szkoda, ze w poczytnych czasopismach nie ma takich pięknych zdjęć, jak na blogach i takich dobrych przepisów. ;-))) Cieszę się. :-))) I zazdroszczę. ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  12. moje serdeczne gratulacje:) Milo byc docienionym, a przeciez robisz tutaj naprawde swietna robote!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :)! Świetnie, że o tym się mówi, na blogach zdecydowanie łatwiej jest znaleźć dobre przepisy niż w portalach kulinarnych - często nawet i bez zdjęć.
    A tak ps., fajnie że zmieniłaś wysyłanie komentarzy. Teraz widzę i wpis, i komentarze innych, a ja jak nie widzę wpisu - zapominam co miałam napisać ;).,

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajnie!
    Gratuluje i zycze dalszych sukcesow :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje i podziwiam i wcale sie nie dziwie ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. moze wpadne po autograf :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Grrrrrratuluję! :) Pędzę jutro po TS :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu poznałam Cię od razu :) Fajnie, że wykorzystali Twój przepis, to zaszczyt dla mnie widnieć tam z Tobą :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgoś , gratuluję! To wyróżnienie jak najbardziej Ci się należy :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Malgosiu, sredecznie gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu, masz rację że to wielkie wyróżnienie! Brawo, brawo, brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Tobie również, Gosiu, bardzo serdecznie garulujemy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgoś kupiłam gazetkę!:)) Slicznie to wszystko wygląda, jeszcze raz gratuluję !:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ogromnie wielkie gratulacje !!! Już lecę do kiosku po gazetkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Serdecznie gratuluje, ja tez Ciebie podczytuje po cichu i korzystam z przepisow, sa smaczne, a blog fantastyczny nie dziwi mnie, ze zostal wybrany i opisany w poczytnym pismie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochani! Za wszystkie miłe słowa i gratulacje ogromnie dziękuję!
    Może trochę żal, że w artykule nie dano nam - bloggerkom głosu... ;-) No trudno, widać taki, a nie inny był zamysł Redakcji TS. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Olalala, wiesz, a ja zupełnie nie rozumiem, dlaczego tak późno wpadłam na ten pomysł! Przecież sama dobrze wiem, że to dużo wygodniejszy układ. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje! Blogowe społeczeństwo staje się coraz bardziej widoczne. Jutro czeka mnie długa podróż pociągiem więc będzie czas na wnikliwą analizę Waszych przepisów z TS, Szkoda, że nie mogłyście napisać kilku słów od siebie - w końcu każda ma swój sposób na prowadzenie bloga i nie jedna blotka była na miarę złota... może inaczej- była ustozłota, pisatozłota? Piórozłota?
    Wszystko przez ten piątek:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje !! Absolutnie zasłużone wyróżnienie, bo i jest co pokazywać. Dziś kupię sobie TS . Jeszcze raz wielkie gratulacje !!

    OdpowiedzUsuń
  31. i ja szczerze gratuluję, Małgosiu - kupiłam pismo i obejrzałam sobie Was i potrawy. Też uważam, że powinna się tam znaleźć choć mała notka o każdej z Was...

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję! Widziałem artykuł już wcześniej - miło mi się zrobiło, że autorki moich ulubionych blogów zostały docenione!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgoś :) Gratulacje! Kawał dobrej roboty odwalasz. Pozdrowienia Kas Pi i Fifi

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje! kupiłam TS by Was zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  35. Malgosiu! wielkie gratulacje:) przepraszam, ze takie spoznione, ale zupelnie nie zauwazylam nowego wpisu:)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Widziałam, przeczytałam, serdecznie gratuluję i pozdrawiam cieplutko życząc kolejnych gościnnych;) występów

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję Małgosiu i strasznie się cieszę, super!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. :) Jestem winna Ci informację: blog jest moderowany, spamowi i pyskówkom mówimy stop. We wszystkich innych sprawach zapraszam. :)