poniedziałek, 7 lutego 2011

„Jestem...”, czyli kulinarny konkurs fotograficzny specjalnie dla Was! :)

Moi drodzy, wraz z firmą Nikon, chciałabym dzisiaj zaproponować wszystkim Wam dobrą zabawę (z nagrodami :)). Zabawę - łączącą w sobie elementy, które mnie osobiście przynoszą mnóstwo radości i którym poświęcam każdą wolną chwilę. Kulinaria i fotografia razem. :)


Zasady konkursu są bardzo proste!
Przygotuj dowolną potrawę (oczywiście najlepiej ulubioną).
Sfotografuj ją tak, jak Ci w duszy gra. :)
Uruchom swoją wyobraźnię... Albo poczucie humoru... Albo jedno i drugie... A może postaw na prostotę...
...i zaproponuj podpis do zdjęcia zaczynający się słowami „JESTEM...” uzupełniając wedle własnego pomysłu.
Przyślij zdjęcie do mnie, na adres pieprzczywanilia @ gmail. com (bez spacji) i nie zapomnij wpisać w treści lub tytule maila wymyślonego przez siebie opisu „JESTEM...”.
Proszę, nie wklejaj opisu do zdjęcia!
Podaj też swoje imię, internetowy nick, lub nazwę bloga, jeśli taki prowadzisz.

Konkurs będzie trwał przez 4 tygodnie (zdjęcia można przysyłać do północy 5 marca), więc masz sporo czasu na przygotowania i przesłanie swojej fotografii. Ale nie czekaj do ostatniej chwili...

Spośród wszystkich nadesłanych zdjęć wybiorę 5 najciekawszych i opublikuję je na blogu (Wasze opisy do nich również się pojawią).
Dla zwycięzców firma Nikon przygotowała nagrody.
Pięć książek „Każdy może gotować” Jamiego Oliver'a (z autografem!) czekają na autorów najlepszych prac!

Jeśli się wahasz, lub potrzebujesz małej inspiracji - obejrzyj ten króciutki film (kilk), i sprawdź jak pokazali się inni.
Jamie Oliver „JEST szefem kuchni”... :) Zaskakujące, prawda? :D


Mam nadzieję na duży odzew z Waszej strony!
Konkurs otwarty jest dla wszystkich, zarówno stałych i najwierniejszych czytelników Pieprzu czy Wanilii, jak i tych, którzy zaglądają tu od czasu do czasu. Dla tych, którzy często pozostawiają po sobie ślad, w postaci komentarzy, jak i tych, którzy wolą pozostać w ukryciu. Może dzięki temu konkursowi, niektórzy z Was odważą się po raz pierwszy odezwać? :)
Nie ma też żadnych ograniczeń co do marki, czy modelu sprzętu fotografującego. Liczy się pasja!

Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do wspólnej zabawy. :)

25 komentarzy:

  1. Swietna zabawa z pewnoscia, mysle, ze chetnych nie zabraknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja sobie... popatrzę raczej, bo fotografowanie potraw jest dla mnie nadal sztuką trudną i dostępną innym... Ale pomysł fajny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez w sztuce foto kiepsko stoję...ale pomysł fajny na konkurs, zwłaszcza że u Agaty tez jest (Kuchnia Agaty), a więc więcej szans tym samym, powodzenia kuchcikom fotografującym życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie u Agaty też jest ten konkurs. Można się zgłosić do obu? Czy można tylko że z innym pomysłem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Akurat to co lubię i połączy obie pasje. Zatem do usłyszenia , a zobaczycie kim jestem.
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja chyba zaryzykuję i przyłączę się do tej zabawy! Małgosiu świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Desperate, można brać udział z jednym pomysłem na obu blogach. Nic nie stoi na przeszkodzie. :) Ale jeśli masz ochotę wystartować z dwoma pomysłami - to jeszcze lepiej. :)

    Wszystkich chętnych gorąco zachęcam do wspólnej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zabawa, ale...książkę już mam:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę... muszę powiedzieć mojemu aparatowi, że jego rodzinna firma konkurs organizuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I nagle najciekawsze pomysły wyparowują ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pinos, zatem proszę dopomóc swojemu aparatowi i śmignąć łączem jakieś smaczne foto. :)

    Desperate, Enchocolatte, Przypraw mnie - zatem czekam niecierpliwie na Wasze prace. :)

    Kto jeszcze? Może jednak pozostali też dadzą się porwać foto - zabawie? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł i na pewno w to wchodzę :) Uwielbiam przepisy Jamiego Oliver'a!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią się zgłoszę ale muszę znaleźć trochę czasu. Bo akurat wszystkie zajęcia wypadają w najbliższym czasie. I jak ja mam tu gotować jak mi kuchnię remontują. ; D
    Mam nadzieje że znajdę chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Malgosiu kuszaca propozycja. Kto wie, moze i ja zglosze sie do konkurus ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Myszki in cucina, Desperate, Karolko - czekam z niecierpliwością na Wasze zdjęcia. :)

    Słuchajcie, zabawa jest fajna, gotować wszyscy lubimy - nie ma co zwlekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgoś bardzo fajny, kreatywny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  17. już wysłałam zdjęcie na @!

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam więc kciuki za chętnych. No ja niestety ostatnio weny twórczej nie odnotowałam także będę z boku obserwować i kibicować.

    Pozdrówka !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. kusi mnie, żeby wziąć udział w konkursie, lubię JO

    OdpowiedzUsuń
  20. Nino, chyba nie ma żadnych przeszkód? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgoś chciałam Ci wysłac meila, ale nie mogę nigdzie znaleźc na stronie...

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się ten konkurs podoba :)
    i ta reklama też - jedna z moich ulubionych ostatnio... i tak się jakoś dziwnie przy niej wzruszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu, ja nie Malgosia ;) ale adres mailowy jest w tekscie notki, pod zdjeciem JO.

    OdpowiedzUsuń
  24. Droga Małgosiu. Bardzo mi przykro ale nie zdążyłam. ; (
    Mam jednak nadzieje że inni będą mieli szczęście i dostaną tą książkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. :) Jestem winna Ci informację: blog jest moderowany, spamowi i pyskówkom mówimy stop. We wszystkich innych sprawach zapraszam. :)