niedziela, 9 lipca 2017

Gorącego lata i mroźnych deserów! (MSŻ 7/2017)


Mam wrażenie, że zaledwie wczoraj zostawiałam na blogu zajawkę dotyczącą przepysznej truskawkowej sesji zdjęciowej, nad którą przyszło mi pracować do czerwcowego numeru Moich Smaków Życia. Tymczasem ani się obejrzałam, a kolejny miesiąc przebiegł lotem błyskawicy, a wraz z nadejściem lipca na Czytelników magazynu czeka lektura w prawdziwie wakacyjnym wydaniu.
Wakacyjnym, czyli słonecznym, lekkim i kolorowym. Jak na porządne lato przystało!



Mój wkład do lipcowego numeru przyniósł miłe i słodkie orzeźwienie. Tematyka kręci się bowiem wokół domowych lodów i zimnych deserów. Przy nich żaden upał nie będzie straszny. 
Spójrzcie na zdjęcia, one trochę zdradzają jakie pyszności czekają na łasuchów. 😍
Przepisy i jeszcze więcej zdjęć znajdziecie w rubryce Domowa Cukierenka (Moje Smaki Życia 7/2017).
Miłej lektury, słonecznych urlopów i pyszności na talerzach!


2 komentarze:

  1. Jak apetycznie! Pierwsze zdjęcie mogłabym mieć na tapecie telefonu - co prawda non stop bym coś podjadała, ale jest tak apetyczne, że nastraja pozytywnie ;) Muszę wyciągnąć maszynę do robienia lodów, bo w tym sezonie pogoda tak marna, że jeszcze nie było okazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcia są niesamowite! Wszystko wygląda tak apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. :) Jestem winna Ci informację: blog jest moderowany, spamowi i pyskówkom mówimy stop. We wszystkich innych sprawach zapraszam. :)