poniedziałek, 7 marca 2011

„Jestem...” - rozwiązanie konkursu

A zatem doczekaliśmy się rozwiązania konkursu! :)
Powiem Wam w sekrecie, że wybranie 5-ciu zdjęć z kilkudziesięciu nadesłanych – to wcale nie taka łatwa sprawa...
Przykro mi, że nie mogłam nagrodzić wszystkich. Niemniej, dziękuję gorąco wszystkim, którzy swoje zdjęcia nadesłali. Fajnie, że przyłączyliście się do zabawy. :)

Poniżej prezentuję nagrodzone prace, które firma Nikon opatrzyła Waszymi opisami.
Gratuluję pomysłów i ciekawych zdjęć!

Zwycięzców proszę o podanie mi drogą mailową Waszych adresów, na które zostaną wysłane książki „Każdy może gotować” Jamie Oliver'a.

Pozdrawiam serdecznie! :)








"Jestem Gitarzystką. Klasyczną z pazurkiem.
Klasyka-czekolada.
Pazurek-chilli."

– autor: Paulina z bloga Lendryggen




"Przesyłam zdjęcie kremu ze szparagów z kardamonem, imbirem i rozmarynem, podanego z grillowanymi krewetkami, który aż krzyczy:
JESTEM AFRODYZJAKIEM"

– autor: Natalia z bloga Kuchenna szkoła przetrwania




Jestem sobą.
Zdjęcie, choć przypuszczam, że zorientowałaś się, przedstawia makaron. Makaron soba. Skojarzenie przyszło mi do głowy błyskawicznie. Szczególnie, że to prawda. Nie staram się udawać nikogo, pokazuję siebie taką, jaką jestem. Jestem po prostu – sobą.

– autor: Oliwa z bloga Cynamon i oliwka




Jestem słodko – kwaśna
– autor: Kini z bloga yummy.lifestyle




Jestem zadziorna
– autor: Paula z bloga Just My Delicious

22 komentarze:

  1. Wszystkie zdjęcia są boskie! Świetne pomysły, bardzo mi się podobają.
    Zasłużone wyróżnienia!
    Gratulacje !:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się podobają. Bardzo fajne pomysły. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam. Oniemiałam. Zawrzeszczałam! Gratuluję wszystkim zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że moje zdjęcie znalazło się w tak doborowym towarzystwie. :) Gratuluję wszystkim!

    PS. Mój pierwszy Jamie i od razu z autografem, co to będzie dalej... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, uwierzyć nie mogę! Naprawdę? Ja? Jejku! Książka Jamiego. Z autografem! Dziękuję, Małgosiu przepięknie! :)

    I serdecznie gratuluję wszystkim Nagrodzonym. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe pomysly dziewczyny mialy, gratuluje !

    OdpowiedzUsuń
  8. Grataluję:) Widać,że poziom bardzo wysoki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia i pomysły super, naprawdę zazdroszczę pomysłów.moje serdeczne gratulacje dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu nie mogę w to uwierzyć! bardzo bardzo bardzo dziękuję! :)
    i gratuluję także pozostałym zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranym! Szczególnie spodobało mi się "Jestem sobą" Zaytoon. Fantastyczna gra słów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia dziewczyny!
    Gratuluję seredcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe zdjęcia! Gratulacje i dobrego oka i ciekawego spojrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Superowe pomysły zwłaszcza 1 i 3!

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, jakie fantastyczne pomysły!

    "jestem sobą" to mój faworyt

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne zdjęcia! Cieszę się tym bardziej, że autorkami kilku z nich są moje ulubione blogerki :). Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawa dla dziewczyn - wszystkie zdjęcia mnie zachwyciły! Udziału nie brałam, ale widzę, że i tak szans bym nie miała :) takie zdolne blogerki są dookoła :)
    Szczególnie mnie pomysł Oliwki ujął :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak sobie myślę po tym co zobaczyłam.. że z pewnością miałaś trudny wybór.. wszystko jest takie cudowne.. a pomyśleć, że to tylko 5 zdjęć z xx.. ;-D

    Pozdrowienia (www.przysmakiewy.pl) - Biedr_ona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne. ; D
    Szkoda że nie udało mi się wysłać mojej wersji "jestem".
    Ale gdy zobaczyłam prace innych aż sama się przestraszyłam co ja bym wymyśliła.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy blog. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. :) Jestem winna Ci informację: blog jest moderowany, spamowi i pyskówkom mówimy stop. We wszystkich innych sprawach zapraszam. :)