czwartek, 27 grudnia 2012

Migawki z kuchennej szafki – cz.7



Wiem, wiem, założenie cyklu było jasne: otwieram przed Wami swoje kuchenne szafki i wylewające się szuflady. Ale co poradzę na to, że tyle fajnych niekuchennych przedmiotów pcha mi się przed obiektyw. :) Może z nowym rokiem powinnam zastanowić się nad zamianą kuchennych migawek – na 1001 drobiazgów z kuchni i okolic...? :D Muszę to jeszcze przemyśleć. :)




Dzisiaj o...sznurkach.
Krótko przed świętami nieoczekiwanie weszłam w posiadanie cuuudnych szpulek całej gamy kolorystycznej prosto ze sklepu Scandi Loft (klik). Nie potrafiłam odmówić sobie przyjemności, by zamknąć je w kilka kadrów. Co prawda niekulinarnych, ale i tych na pewno wkrótce nie zabraknie. :)

Ps. Aga, sznurki są świetne, a ja jestem uzależniona od Scandi Loft. Forever.



14 komentarzy:

  1. Przepiękne migawki, bez Ciebie te sznurki zostałyby w cieniu. Ty wyciągnęłaś z nich wszytsko co najlepsze.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ te sznurki cudne! Piękne zdjęcia Małgoś, ach!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, bardzo klimatyczne:) A sznurki to same do nas lgną:) Moja mama też robiłam zdjęcia Prakticą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dziwię się!:))) ja również mam ich masę u siebie i kocham je ponad wszystko!:)))
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, świetne po prostu! :) i zdjęcia i sznurki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zmieniałabym tej nazwy Migawki..., sznurki świetnie pasuję do kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda przepysznie! Zapraszamy do konkursu - do wygrania Książka z autografem Roberta Makłowicza! http://www.domowe-wypieki.blogspot.co.uk/2012/12/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie takie sznurki mozna kupic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są stąd: http://www.scandiloft.pl/sklep/index.php/artyku/sznurki-ozdobne.html

      Usuń
  9. W perfekcyjnie zrobionych zdjęciach, nawet coś tak zwykłego jak sznurek powoduje zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie sznurki przecież są bardzo kulinarne - czyż nie nazywają się albo butcher's twine albo baker's twine? Przynajmniej tu.
    Piękne są i zdjęcia cudne też!

    OdpowiedzUsuń
  11. jest kolorowo jak z marzeń, pięknie

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam twoje migawki. I twoje szafki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. :) Jestem winna Ci informację: blog jest moderowany, spamowi i pyskówkom mówimy stop. We wszystkich innych sprawach zapraszam. :)