wtorek, 13 stycznia 2009

Blog Roku 2008 - startujemy w II etapie

A zatem wystartował II etap konkursu Blog Roku 2008. :) To etap, w którym dalsze konkursowe losy blogów, w tym mojego - zależą od Was, czytelników i sympatyków, bowiem w tym etapie liczą się Wasze wysłane smsy.. :)
Zanim jednak zapoznam Was z zasadami tego etapu - chciałam tytułem wstępu powiedzieć rzecz dla mnie niezwykle istotną: nie traktuję swojego udziału w tym konkursie w kategoriach przysłowiowego "wyścigu szczurów", czy "być albo nie być". Sama zamierzam oddać swój głos (a właściwie głosy) na ulubione blogi, które również stanęły w szranki kategorii "Moje zainteresowania i pasje". Byłabym ogromnie szczęśliwa, gdyby w tym roku zaszczytny tytuł Bloga Roku 2008 - zdobył któryś z blogów kulinarnych! :-)
Już dzisiaj, wszystkim smacznym blogom startującym w konkursie życzę powodzenia i wygranej!

A wracając do zasad konkursu:

Głosowanie w tym etapie Konkursu polega na wysłaniu SMS na numer 7144. W treści SMS konieczne jest podanie unikalnego numeru bloga, na który chcemy oddać swój głos. (Uwaga! W treści SMSa należy umieścić jedynie numer bloga, nie należy umieszczać w niej żadnych dodatkowych znaków ani spacji.) Koszt SMSa to 1,22 zł brutto (1 zł + 22% VAT).
W głosowaniu może wziąć udział dowolna osoba, przy zastosowaniu zasady, że z jednego numeru telefonu można oddać jeden głos na dany blog. Ponowne zagłosowanie na ten sam blog nie jest możliwe. Można jednak głosować – z wykorzystaniem tego samego numeru telefonu – na inne blogi biorące udział w Konkursie.
(cytowałam z konkursowego regulaminu)

Głosować można już od dzisiaj, aż do 22 stycznia 2009 do godz. 12.00.

Warto wspomnieć, że dochód z wysłanych smsów przekazany zostanie na opłacenie turnusów rehabilitacyjnych dzieci chorych na porażenie mózgowych.
Miłym akcentem jest również fakt, że wysyłający smsy również mają szansę na nagrodę dla głosujących.


Dziękuję ogromnie każdemu, kto zdecyduje się zagłosować na "Pieprz czy wanilię"!
Mój kod to: H00447.

15 komentarzy:

  1. Malgosiu, mozesz na mnie liczyc:) wysylam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje i rowniez zycze powodzenia!

    Chetnie bym wyslala, ale nie moge wysylac sms na ten nr z poza granic Polski. :(

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, ze nie mozna zaglosowac za pomoca internetu, zakrawa troche na paradoks w przypadku glosowania na bloga ;) ale zbozny cel najwazniejszy a ja trzymam kciuki w takim razie :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Andziu-35, Olu - dziękuję! :)

    Notme, nie przejmuj się! ;-) Trzymam za Ciebie kciuki!

    Leloop, cóż począć... takie zasady... :) Jednak dziękuję za pamięć i dobre słowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też wysłałam i jak pisałam już wcześniej, ja już bym wysłała Ci laur :))) Masz ślicznego bloga i takiego smacznego :))) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Malgosiu, trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu ja też trzymam kciuki :) i pewnie wyśle pierwszy raz esemesa w jakimś konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga, Tili, Zemfiroczko, Bea, Margot -wysyłam buziaki w podzięce! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje i za głos też. :) I ja za Ciebie trzymam kciuki! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, bardzo bym chciala, ale nie moge wyslac sms'a-glosu na Twoj blog (ani zaden inny) - tak jak u Notme, kierunkowy mam nie ten :( Trzymam kciuki i kibicuje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. :) Jestem winna Ci informację: blog jest moderowany, spamowi i pyskówkom mówimy stop. We wszystkich innych sprawach zapraszam. :)