wtorek, 26 czerwca 2012

Akcesoria Zeal. Rozwiązanie konkursu.


Moi drodzy! Zapraszam Was dzisiaj na rozwiązanie i zakończenie konkursu, zorganizowanego na blogu przy współpracy ze sklepem oferującym kuchenne akcesoria.
Sklep szefkuchni.pl przygotował dla Was nagrody marki Zeal, które, jak sądzę – wylosowanym szczęśliwcom – sprawią sporą radość. :)

W kwestii formalnej, dodam tylko, że w konkursie wzięło udział 218 osób. Niestety 5 osób, nie może wziąć udziału w losowaniu nagród, ze względu na niespełnione warunki konkursowe (cztery osoby nie pamiętały o podaniu bądź uwidocznieniu na Profilu – adresu mailowego, a jedna osoba nie wskazała jednego, wybranego kuchennego akcesoria, co oznacza, że nie odpowiedziała na konkursowe pytanie).

Zatem w losowaniu udział biorą 213 ważne głosy.
Ponieważ mieliście same / sami wybrać, która nagroda najbardziej by się Wam przydała – pozostawione głosy podzieliłam dokładnie wg Waszych wskazań.


Maszyna losująca (http://www.random.org/) została wprawiona w ruch. :)
Oto wyniki:



Durszlak wylosowała:
Joanna Siwczynska



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Silikonową foremkę do magdalenek wylosowała:
Elżbieta


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nóż do tortu wylosowała:
Vanillia_fields

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I jeszcze wyróżnienie specjalne. Jak pamiętacie (pisałam o tym na rozpoczęciu konkursu), Sponsor nagród zaproponował dodatkowe wyróżnienie, w postaci możliwości dokonania jednorazowych zakupów z bonifikatą 20% w sklepie www.szefkuchni.pl.
Spośród pozostawionych głosów – Sponsor wybrał komentarz: Mari
Gratuluję szczęśliwcom, a wszystkim tym, do których los tym razem się nie uśmiechnął -  dziękuję za wspólną zabawę. Sponsorowi natomiast - za fajne nagrody. :)
Nagrodzone Osoby wkrótce znajdą ode mnie wiadomość w swojej skrzynce mailowej.
Pozdrawiam! 

Edycja; 
W związku z zakończeniem i zamknięciem konkursu, usuwam z bloga listę uczestników, zawierającą dane mailowe.

10 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Szcześciarzy:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się cieszę! Dziekuje i gratuluje!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tzn. Chciałam napisać, ze szkoda, ze nie wygrałam, ale cieszę się z wygranych innych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie udało mi sie, ale moze nastepnym razem :)
    gratulacje szczesciarom!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hura,hura,nr 13 jest dla mnie łaskawy.Cieszę się ogromnie za wyróżnienie specjalne.Oczywiście moje gratulacje dla wszystkich wygranych.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zamieszcza się tak maili w internecie! Wszystkie osoby mogą spokojnie liczyć teraz na to, że ich skrzynka będzie spamowana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak można podawać maile, często zawierające w adresie nazwiska - przecież z jakiegoś powodu ludzie posługują się pseudonimami. Już miałam dodać blog do czytnika, ale tak niesmaczna praktyka nie zagości w moim domu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. :) Jestem winna Ci informację: blog jest moderowany, spamowi i pyskówkom mówimy stop. We wszystkich innych sprawach zapraszam. :)