niedziela, 2 września 2012

Rozwiązanie konkursu z nagrodami od Tchibo



Gdybym tak mogła poświęcić tylko jeden dzień w tygodniu na piknik przy grillu (nie pomijając nawet okresu zimowego) i wprosiła się do każdego z Was – to niezbicie wychodzi, że przyszłoby mi kolędować od grilla do grilla przez okres dłuższy niż rok... Cóż za smaczna perspektywa! O konsekwencjach dla ciała wolałabym jednak nie myśleć. :D

To prawdziwa przyjemność organizować konkursy dla Czytelników Pieprzu czy Wanilii. Zaskoczyliście mnie nie po raz pierwszy. Tym razem objawiło się grono poetów, smacznie rymując w rytmie letniej biesiady. :) Jaka szkoda, że nie mam możliwości nagrodzenia każdego z Was!
Trzy nagrody to tak niewiele..., dlatego proszę o wyrozumiałość dla moich wyborów. 

Przechodząc do meritum:

Miło mi poinformować, że nagrody ufundowane przez sklep Tchibo, w postaci zestawów, składających się z patelni grillowej z litego aluminium, oraz prasy do mięsa (oba pochodzące z kolekcji „Steak,burger & CO”) - wędrują do:

Ady – za pyszne i sentymentalne rymowanie :)

Ani m (bizka i maruch) – za to, że zapragnęłam znaleźć się w norweskich okolicznościach przyrody i tam na skale samodzielnie grillować łososia :)

KuchMistrza Tomasza – za humor i bardzo męskie podejście do tematu grillowania (chociaż niekoniecznie zdrowe :D)

Wszystkim, biorącym udział w konkursie – bardzo dziękuję za wspólną zabawę, a nagrodzonym – gratuluję! :)

Adę, Anię i Tomasza proszę o przesłanie na moją skrzynkę mailową (klik!) adresów wysyłkowych (mile widziany numer telefonu dla kuriera).

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Zwycięzców!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super sprzęt do grillowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje!
    A tekst Tomasza naprawdę genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranym, a blog nominowałam do zabawy Versatile Blogger Award pod tym linkiem http://dariaanna.blogspot.ie/2012/09/versatile-blogger-award.html. Zapraszam do zabawy i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. :) Jestem winna Ci informację: blog jest moderowany, spamowi i pyskówkom mówimy stop. We wszystkich innych sprawach zapraszam. :)