środa, 26 sierpnia 2015

Pani Gruszka :)


No właśnie... Tym razem gruszki na talerzu, na stole i kuchennym blacie. Właśnie taki pyszny i soczysty temat przypadł mi do przygotowania wrześniowej rubryki Smak Sezonu. Temat był tak wdzięczny, a pomysłów w głowie na wykorzystanie owoców tak dużo, że sama miałam nie lada dylemat jak w 6 przepisach zawrzeć najwięcej gruszek w gruszkach. :)
Zaproponowałam więc te potrawy, które sama miałabym szaloną ochotę przyrządzić i z największą przyjemnością zjeść. :)


Jeśli ktoś z Was choćby przez chwilę się wahał, czy gruszka może być smaczna w niedeserowej postaci (wiem, że niektórzy nie przepadają za łączeniem owoców ze słonymi dodatkami) – zaręczam, że ta jest wprost stworzona do takich małżeństw. :) Wystarczy wspomnieć połączenie z charakternym w smaku serem pleśniowym – to prawdziwa klasyka swego rodzaju i smakuje jak milion dolarów.


Ja sama dałabym się pokroić (na szczęście nie muszę, Wy również nie :)) za wszelkie potrawy z gruszkami karmelizowanymi. Koniecznie na klarowanym maśle! Owoce nabierają cudownej złocistej barwy, stają miękkie, dając wrażenie aksamitu w ustach. No i ten maślany posmak... Czujecie? :)

Żeby nie przedłużać... Wszystkich Czytelników Moich Smaków Życia zapraszam do lektury wrześniowego numeru (już w sprzedaży). Czeka tam na Was mnóstwo gotowych przepisów i fajnych inspiracji.
Czytajcie i gotujcie! :)

Ps. Nie zdradzam wszystkich gruszkowych propozycji. Resztę znajdziecie w magazynie. :)

4 komentarze:

Dziękuję za pozostawiony komentarz. :) Jestem winna Ci informację: blog jest moderowany, spamowi i pyskówkom mówimy stop. We wszystkich innych sprawach zapraszam. :)